Garantie & reparatie

Bij Saniweb heb je standaard minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Hierdoor kunnen we je garanderen dat het product minimaal 3 jaar na aanschaf probleemloos moet werken. Bij sommige merken krijg je zelfs langer garantie:

Merken met meer dan 3 jaar garantie
Grohe 5 jaar fabrieksgarantie op diverse kranen, 10 jaar op inbouwreservoirs
Ben Sanitair 5 jaar fabrieksgarantie
Hansgrohe 5 jaar fabrieksgarantie
Pressalit 10 jaar fabrieksgarantie
Van Heck 12 jaar fabrieksgarantie

Controleer je bestelling direct bij bezorging

Wij verzoeken je vriendelijk om je bestelling direct bij de bezorging te controleren. Indien er iets defect is of je bestelling is niet compleet, vragen we je om dit binnen 2 dagen te melden via onze contactpagina. Op deze manier kunnen wij het snel voor je oplossen. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 30 dagen afhandelen.

heroicons/solid/chevron-down

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantievoorwaarden worden door onze leveranciers bepaald. Bij je bestelling zit een garantiebewijs waarop duidelijk staat aangegeven welke garantievoorwaarden wij hanteren. Deze kun je ook vinden op de site van de betreffende leverancier. Wanneer het artikel defect raakt door onjuist gebruik en/of enige vorm van slijtage, kunnen wij helaas geen garantie geven.

heroicons/solid/chevron-down

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?

Blijkt je product onverhoopt defect te zijn geraakt? Dan lossen wij dat voor jou op! Neem hiervoor contact op via onze contactpagina. Geef bij het onderwerp aan dat het om een garantie/service vraag gaat en vul alle gegevens zo specifiek mogelijk in. Vervolgens zullen wij contact met je opnemen en een passende oplossing bieden.

heroicons/solid/chevron-down

Wat zijn de reparatiekosten?

Binnen de garantie

Bij Saniweb.be heb je standaard minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Daarnaast heb je bij sommige merken zelfs langer garantie (zie overzicht). Dus wanneer je een gegronde klacht hebt over een product binnen de garantietermijn, nemen wij de kosten voor het omruilen of repareren voor onze rekening.

Levenslange service

Is het product buiten de garantietermijn defect gegaan? Ook dan helpen we je graag verder tegen een passende vergoeding. Hoeveel deze vergoeding precies inhoudt, zullen we je vooraf laten weten zodat je zelf nog kan bepalen of je het artikel wel of niet wilt laten maken.