Betalen

Bij Saniweb.be heb je keuze uit verschillende betalingsmethodes (afhankelijk van de gekozen levermethode), zoals Bancontact, Klarna of Creditcard. Of betaal direct bij levering met bankkaart. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig!

Hoe kan ik betalen?

Betaal met bankkaart bij levering

Betaal direct bij levering met je bankkaart. De chauffeur heeft een mobiel apparaat bij zich zodat het bedrag gemakkelijk en veilig van je bankkaart afgehaald kan worden. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Let wel op het maximaal af te halen bedrag. In veel gevallen heeft de bank namelijk een daglimiet van €2500,- ingesteld. Wanneer het bedrag van je bestelling hoger is, kun je bij je bank een tijdelijke verhoging aanvragen.

Bancontact/Mister Cash

Betaal snel en veilig met Bancontact/Mister Cash. De bankpas dient wel voorzien te zijn van het Maestro logo. Nadat je je kaartnummer en vervaldatum hebt ingevuld, wordt je automatisch doorgestuurd naar je eigen vertrouwde bankomgeving. Vervolgens hoef je het bedrag alleen nog maar te controleren en te betalen met je authenticatiemiddel (kaartlezer of paswoord). Deze betaalmethode is volledig gratis.

Betalen met creditcard

Bij Saniweb kun je ook betalen met een creditcard van MasterCard en Visa. Geef dit aan bij je bestelling en vul je creditcardnummer, vervaldatum van je creditcard en CID/CVC-code in. Deze gegevens worden vervolgens beveiligd verstuurd naar de creditcardmaatschappij. Betalen met creditcard is bij Saniweb altijd gratis.

Betalen via overboeking

Bij Saniweb kun je ook via overboeking betalen. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, zul je via je eigen vertrouwde bankomgeving een aantal bankgegevens in moeten vullen. Hierna kun je de betaling verrichten.

Betalen met Klarna

Wil je graag achteraf betalen? Dat is mogelijk met Klarna. Wanneer je hiervoor kiest, ontvang je via e-mail een digitale factuur van Klarna. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert namelijk een strikt privacy beleid. Mocht je verzoek onverhoopt niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk nog altijd je bestelling betalen met een andere betaalmethode. Bij vragen mag je altijd contact opnemen met klarna.

Wanneer je voor de eerste keer via Klarna betaald, mag het bedrag van je bestelling niet hoger zijn dan €500,-. Ben je al bekend bij Klarna? Dan kun je achteraf betalen tot een maximumbedrag van €1.000,-. De extra kosten voor Klarna bedragen €5,-.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website.

Keuze betaalmethode is afhankelijk van de bezorgmethode

Afhankelijk van de gekozen bezorgmethode kun je kiezen tussen de verschillende betaalmethodes:

  • DHL pakketdienst: MasterCard, Visa, Bancontact/Mister Cash, klarna of overboeking
  • Levering door eigen chauffeurs: MasterCard, Visa, overboeking, Bancontact/Mister Cash, Klarna of betaal met bankkaart bij levering
  • Express levering: iDeal, MasterCard, Visa, overboeking of Bancontact/Mister Cash
  • Afhalen in ons magazijn in Waalwijk: MasterCard, Visa, overboeking, Bancontact/Mister Cash, Klarna of betaal met bankkaart bij afhalen

Betaald met iDeal maar geen bevestiging gehad

Heb je betaald met iDeal, maar heb je nog geen bevestiging gehad van je betaling? Controleer dan op je rekening of er geld is afgeschreven. Zo niet, dan raden wij je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen. Is er al wel geld afgeschreven? Wanneer je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Creditcard afgekeurd

Het kan gebeuren dat je betaling met creditcard geweigerd wordt. Wij kunnen hiervan de redenen niet achterhalen. In dit geval zal je bestelling geannuleerd worden en er zal niks worden afgeschreven. Wij raden je aan om je bestelling nogmaals te plaatsen en te kiezen voor een andere betaalmethode, zoals iDeal of gewoon met PIN of contant bij levering. Of neem contact op met de klantenservice.