Bezorgen en afhalen

Bij Saniweb worden alle bestellingen vanaf 50,- gratis thuisbezorgd door onze eigen chauffeurs of PostNL op een moment dat het jou uitkomt. Het bezorgmoment bepaal je namelijk zelf! Haal je liever je bestelling zelf op? Ook dat is mogelijk bij ons afhaalmagazijn in Waalwijk. Ook hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Meer informatie over bezorgen en afhalen vind je hieronder.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Bij Saniweb worden bestellingen vanaf 50,- gratis thuisbezorgd door eigen chauffeurs of PostNL, zowel in Nederland als in Vlaanderen. Dit kun je aangeven bij de keuze van de verzendmethode tijdens het bestelproces. Wanneer je voor de bezorgmethode hebt gekozen, krijg je alle vrije bezorgdagen te zien zodat je zelf kan bepalen op welke dag je je bestelling geleverd krijgt.

Wil je weten op welk dagdeel je bestelling wordt bezorgd? Bekijk dan in je orderstatus één werkdag van te voren op welk dagdeel de chauffeurs komen. Dit kan op maandag t/m woensdag vanaf 12.00 uur. Wanneer je bestelling op zaterdag wordt bezorgd, is het dagdeel waarop je bestelling wordt bezorgd zichtbaar op donderdag vanaf 16.00 uur. Wordt je bestelling op maandag bezorgd? Dan zie je vrijdag vanaf 16.00 uur in de orderstatus op welk dagdeel je bestelling wordt bezorgd. Daarnaast belt de chauffeur een half uur voor levering.

Product afhalen in afhaalmagazijn in Waalwijk

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling zelf op te halen in ons afhaalmagazijn in Waalwijk. Dit kun je aangeven bij de keuze van de verzendmethode tijdens het bestelproces. Je bestelling ophalen kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 16.30 uur en zaterdag tussen 8.00 en 11.30 uur. Ons afhaaladres is Biesbosweg 4, 5145 PZ Waalwijk (routebeschrijving).

Wanneer je je bestelling komt ophalen, dien je de bevestigingsmail van Saniweb.be mee te nemen met daarin het ordernummer.

Product afhalen bij PostNL afhaalpunt

Sommige producten worden via PostNL verstuurd. In dat geval kun je er ook voor kiezen om het product zelf af te halen bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Op deze manier hoef je overdag niet thuis te zijn. Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven. Meer informatie over het ophalen van een pakket bij een PostNL locatie vind je hier.

Afhankelijk van wat voor type producten je besteld, kun je kiezen uit verschillende bezorgmethodes tijdens het plaatsen van je bestelling. Let wel op dat de levertijd altijd afhankelijk is van de levertijd die staat aangegeven op de productpagina.

Bezorgen

PostNL pakketdienst
De voorraadartikelen die met PostNL worden bezorgd, kunnen wij supersnel bij jou bezorgen. Hierbij geldt voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. PostNL levert op alle dagen, behalve op zondag.

Levering door eigen chauffeurs
Sommige artikelen worden met onze eigen chauffeurs bezorgd. Dit zijn vaak grote artikelen die zorgvuldig vervoerd moeten worden. Onze chauffeurs bellen een half uur van te voren op om je te waarschuwen dat ze eraan komen. Daarnaast is bij deze bezorgmethode betaling bij levering mogelijk (pin of contant).

Hierbij heb je keuze uit een snelle levering (binnen 3 werkdagen) of een service levering (na 2 weken):

  • Snelle levering
    Wanneer je kiest voor snelle levering, wordt je bestelling binnen 3 werkdagen bezorgd door onze eigen chauffeur (afhankelijk van jouw postcodegebied). Omdat de chauffeur maar alleen komt, zal hij jouw producten aan de voordeur afgeven. Wil je het product op de juiste plek? Zorg dan dat er iemand aanwezig is die kan helpen tillen.
  • Service levering
    Wanneer je kiest voor service levering, wordt je bestelling na twee weken bezorgd door twee chauffeurs. Omdat je bestelling door twee chauffeurs wordt geleverd, zetten zij het product op de gewenste plek. Je hoeft zelf dus niet te slepen met zwaar sanitair. Kortom, iets langer wachten, maar wel meer service!

Express levering
Een aantal producten, zoals onze tegels, worden bezorgd middels express levering. Je bestelling heb je dan de volgende werkdag al in huis. Je bestelling wordt aan de voordeur afgegeven. Daarnaast is bij deze levering vooraf betalen verplicht.

Afhalen

Magazijn in Waalwijk
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling zelf op te halen in ons afhaalmagazijn in Waalwijk. Je bestelling ophalen kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 16.30 uur en zaterdag tussen 8.00 en 11.30 uur. Ons afhaaladres is Biesbosweg 4, 5145 PZ Waalwijk (routebeschrijving).

Wanneer je je bestelling komt ophalen, dien je de bevestigingsmail van Saniweb.nl mee te nemen met daarin het ordernummer.

PostNL afhaalpunt
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt (keuze uit ruim 3.000 afhaalpunten). Het voordeel hiervan is dat je je bestelling kan afhalen op je eigen tijd en niet overdag thuis hoeft te blijven. Tijdens het bestelproces kun je, wanneer mogelijk, deze bezorgmethode kiezen. Meer informatie over het ophalen van een pakket bij een PostNL locatie vind je hier.

Alle bestellingen boven de €50,- worden gratis thuisbezorgd door onze eigen chauffeurs of PostNL. Wanneer je bestelling minder dan €50,- bedraagt, vragen wij een bezorgvergoeding van €4,95.

De levertijd van een product staat altijd vermeld op de productpagina. De artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen supersnel bezorgd worden. Daarnaast kan het voorkomen dat de levertijd van een product langer is, als deze bijvoorbeeld nog geleverd moet worden in ons magazijn door de leverancier. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je zelf een dag kiezen uit de mogelijke bezorgdagen.

De levertijd is daarnaast afhankelijk van wie je bestelling bezorgt, PostNL of onze eigen chauffeurs:

Levering via PostNL

De voorraadartikelen die met PostNL worden bezorgd, kunnen wij supersnel bij jou bezorgen. Hierbij geldt voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. PostNL levert op alle dagen, behalve zondag.

Levering via onze eigen chauffeurs

Sommige artikelen worden met onze eigen chauffeurs bezorgd. Dit zijn vaak grote artikelen die zorgvuldig vervoerd moeten worden. Bij dit soort producten is de levertijd afhankelijk van het postcodegebied waarin je woont én welke bezorgmethode je kiest:

  • Snelle levering
    Wanneer je kiest voor snelle levering, zal je bestelling binnen 3 dagen bezorgd worden. Let wel op dat onze chauffeur maar alleen komt, en je bestelling aan de deur afgeeft.
  • Service levering
    Wanneer je kiest voor service levering, zal je bestelling na 2 weken bezorgd worden. Je bestelling wordt geleverd door twee chauffeurs die de producten op de gewenste plaats afleveren. Super handig! Hoef je zelf niet te slepen met zware sanitair producten.

Heb je meerdere producten besteld met verschillende levertijden? Dan geldt de levertijd van het artikel met de langste levertijd. Tip: wil je een bepaald product uit je bestelling sneller in huis hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice of plaats twee losse bestellingen.

Spoedlevering

Wil je graag je producten sneller in huis hebben dan aangegeven op de website (tegen een meerprijs)? Bel dan naar onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden. Zij helpen je graag verder!

Bij Saniweb snappen we dat het fijn is als je aankoop direct op de juiste plaats wordt gezet. Daarom plaatsen we veel producten uit ons assortiment op de plaats in huis waar jij wilt*. Handig, hierdoor hoef je zelf niet te slepen met zware producten. Voorwaarde is wel dat onze bezorgers genoeg ruimte hebben om dit te doen. Woon je op een hogere verdieping? Geen probleem! Ook dan wordt je bestelling geplaatst waar je wilt.

*Helaas kunnen we niet alle producten plaatsen waar jij wilt. Uitzonderingen zijn:

  • Bestellingen die via PostNL bezorgd worden
    Wordt je bestelling via PostNL bezorgd? Dan hanteert PostNL zijn eigen werkwijze als het gaat om de bezorgservice. In de meeste gevallen zullen ze de bestelling bij de deur overhandigen.
  • Snelle levering door onze eigen chauffeurs
    BBij grote artikelen, die bezorgd worden door onze eigen chauffeurs, krijg je tijdens het bestelproces de keuze tussen snelle levering (binnen 3 werkdagen) en service levering (na 2 weken). Wanneer je kiest voor snelle levering, wordt je bestelling door één chauffeur bezorgd. Hierdoor is er een snellere levering mogelijk, maar kan de chauffeur je bestelling niet altijd plaatsen op de gewenste plek in huis wanneer er niemand aanwezig is om hem hierbij te helpen. Bij een service levering (door 2 chauffeurs) zal de bestelling op de gewenste plek in huis worden geplaatst.
  • Express levering en tegels
    Tegels worden altijd door middel van express levering door onze bezorgers tot de voordeur geleverd.

Bij Saniweb worden veel producten uit ons assortiment geplaatst waar jij wilt, mits onze bezorgers genoeg ruimte hebben om dit te doen.* Dit betekent dat je product ook naar boven gebracht kan worden wanneer de doorgang hier groot genoeg voor is. Is dit niet het geval en moet het product via een hijskraan naar boven worden getild? Dan kunnen wij dit ook voor je regelen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. De extra kosten zijn voor eigen rekening.

*Helaas kunnen we niet alle producten plaatsen waar jij wilt. Uitzonderingen zijn:

  • Bestellingen die via PostNL bezorgd worden
    Wordt je bestelling via PostNL bezorgd? Dan hanteert PostNL zijn eigen werkwijze als het gaat om de bezorgservice. In de meeste gevallen zullen ze de bestelling bij de deur overhandigen.
  • Snelle levering door onze eigen chauffeurs
    Bij grote artikelen, die bezorgd worden door onze eigen chauffeurs, krijg je tijdens het bestelproces de keuze tussen snelle levering (binnen 3 werkdagen) en service levering (na 2 weken). Wanneer je kiest voor snelle levering, wordt je bestelling door één chauffeur bezorgd. Hierdoor is er een snellere levering mogelijk, maar kan de chauffeur je bestelling niet altijd plaatsen op de gewenste plek in huis wanneer er niemand aanwezig is om hem hierbij te helpen. Bij een service levering (door 2 chauffeurs) zal de bestelling op de gewenste plek in huis worden geplaatst.
  • Express levering en tegels
    Tegels worden altijd door middel van express levering door onze bezorgers tot de voordeur geleverd.

We houden je op de hoogte via e-mail. Daarnaast kun je op je orderstatus verschillende gegevens van je order bekijken, zoals:

  • De (adres)gegevens
  • De bestelling
  • De bezorgdatum en het bezorgtijdstip (één werkdag van te voren)
  • De factuur

Daarnaast kun je via deze pagina ook de betaling verrichten wanneer bijvoorbeeld de klantenservice telefonisch je bestelling in orde heeft gemaakt. Om je orderstatus te zien, dien je je aan te melden. Dit doe je door het ordernummer en het bij ons bekende postcode van het correspondentie- of afleveradres in te vullen. Het ordernummer kun je vinden in de bevestiging van je bestelling.

Wanneer je bestelling met PostNL wordt verzonden, krijg je de dag voor levering ‘s avonds een mailtje met een Track & Trace code. Met deze code kun je je pakketje volgen. Bovendien zie je ook in welk dagdeel je bestelling wordt bezorgd.

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling op tijd geleverd wordt. In enkele gevallen pakt het helaas niet uit zoals we zouden willen. Wanneer je bestelling niet is geleverd op het verwachte bezorgmoment, kun je een aantal zaken controleren:

  • Heb je een Track & Trace code ontvangen in de verzendbevestiging? Controleer dan via de link of de leveringstijd mogelijk is verschoven.
  • Controleer of het bezorgadres dat je hebt ingevuld wel klopt.
  • Kijk in je brievenbus of je een ‘niet-thuis bericht’ hebt ontvangen. Het kan namelijk voorkomen dat de bezorger langs is geweest op een moment dat je niet thuis was.

Mocht het hierna nog steeds niet duidelijk zijn wanneer je bestelling bezorgd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan voorkomen dat je niet thuis was tijdens het bezorgmoment. In dat geval laat de chauffeur een ‘niet-thuis bericht’ achter. Onze klantenservice zal dan contact met je opnemen om kosteloos een nieuwe afspraak in te plannen. Je kunt ook zelf contact opnemen met onze klantenservice om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Staan alle bestelde producten wel op de pakbon, maar ontbreekt er een artikel bij je bestelling? Neem dan direct contact op met onze klantenservice zodat zij het niet geleverde artikel zo snel mogelijk alsnog kunnen opsturen.